ВИХОВНА РОБОТА У ХЗОШ №139 в 2016/2017 навчальному році здійснюється відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді


НАПРЯМКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСНОВНИХ ОРІЄНТИРІВ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ

1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави:

- даний напрямок передбачає виховання в учнів патріотизму, правосвідомості, розвитку політичної культури та культури міжетнічних відносин.


2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей:

- виховання активної особистості, відповідальної, чесної, працелюбної, справедливої, толерантної, доброзичливої, готової допомогти іншим.

/Files/images/DSCF0378.jpg


/Files/images/фото 4.jpg



3. Ціннісне ставлення до праці:

- виховання позитивного ставлення до праці, формування в учнів розуміння значення правильного вибору професії для особистості та сучасного суспільства, готовності до свідомого професійного самовизначення./Files/images/DSCF1159.JPG

/Files/images/DSCF0764.jpg

/Files/images/DSCN0896.jpg


4. Ціннісне ставлення до природи:

- формування в учнів почуття особистої причетності до збереження природних багатств, екологічної культури, залучення до активної учаcті у практичних природоохоронних заходах.

/Files/images/DSCF0642.jpg

/Files/images/SAM_3765.JPG


5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва:


- здійснювати естетичне виховання, розвиати ерудицію в галузі мистецтва та власний погляд на світ./Files/images/DSCN2692.jpg

/Files/images/DSC04198.JPG


6. Ціннісне ставлення особистості до себе:

- формування в особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції./Files/images/SDC10017.JPG/Files/images/DSCF1045.JPG

/Files/images/DSCF0703.jpg


1. Громадянське виховання:

/Files/images/IMвG_4554.jpg

МОДЕЛЬ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ

/Files/images/Рисунок2.png

проведення виховних годин із національного виховання: «Будьмо гідними називати себе українцями», «Ти – громадянин України», «Козацтво на Україні», «Харківщина – моя батьківщина», «Державна символіка»;

бесіди: «Що таке національна самосвідомість?», «Універсал національної єдності», «Україна – незалежна правова держава» , «Державні символи України»;

години спілкування: «Зимові народні обряди та традиції», «Ми – майбутні українці»;

екскурсії: за експедиціями «Моя земля – земля моїх батьків», «Краса та біль України» ,«Сто чудес України» до Сковородинівки, Святогорську, Умані, Одеси ; Києва

/Files/images/P6122409.JPG

/Files/images/P6122424.JPG

Відвіданий музей Голодомору в Київі.

/Files/images/Рисунок1.jpg

2. Морально-правове виховання:

/Files/images/DSCF2543.JPG

проведені бесіди: «Сім’я, школа, закон» «Що таке мораль, як вона пов’язана з обов’язками?» «Для кого писані правила?» , «Твоя правова культура», «Що треба знати про закон?»;

турніри та вікторини знавців права;

рольові ігри: «Зустрічаю гостей», «Вчимося накривати на стіл», «У мене задзвонив телефон», «Розкажи мені про себе», «Будинок мрій», «Коли Президентом був би я…»;

виховні години: «Як ми розмовляємо», , «Про скромність» усні журнали », «На те ми і люди, щоб добро творити», «Свій гнів ховай у хлів»

години спілкування: «Етика та мораль у відносинах між юнаком та дівчиною», "Яким треба бути, щоб тебе поважали», «У мене гості», «Привітання з днем народження» «Мій клас – моя родина», «Людські чесноти», «Вчимося доброті», «Абетка ввічливості», «Який я ввічливий»

операції: «Милосердя», «Допоможи ближньому»; «Урок», «Підліток», «Гральний автомат»;

- конкурси малюнків «Права дитини», «Податки очима дітей»; «Козацькі клейноди»;

круглі столи : «Правова структура в Україні», «Чи потрібна смертна кара?», «Конвенція про права дитини», «Гідний громадянин України», «Особливості відповідальності неповнолітніх»;

круглі столи для батьків «Ми виховуємо громадянина», «Національна програма «Діти України», «Правосвідомість батьків – правосвідомість дитини», «Національна програма правової освіти населення», «Попередження насильства в сім’ї», «Підстава для позбавлення батьківських прав»;

усні журнали: «Обов’язки людини перед суспільством», «На чому базується дружба?», «Один за всіх і всі за одного»;

екскурсії до правоохоронних організацій;

/Files/images/P9131142.JPG

дні правових знань.

3. Екологічне виховання:

проведені виховні години: «Екологічний стан в Україні», «Весна прийшла», «Зустрічаємо птахів»;

конкурси «Подарунки осені», «Чиста Земля», «Екологічна мода»;

екскурсії до дендропарків та Ботанічного саду (Краснокутськ, Софіївка, Ялта, Харків), до Музею природи, до зоопарку; “Садиби Харківщини”, Київський ботанічний сад., Бузковий гай, Екопарк ім. О. Фельдмана

/Files/images/Рисунок3.jpg

/Files/images/Рисунок4.jpg

Свято «День народження домашнього улюбленця»;

операції «Чистодвір», «Квітуче подвір’я»;конкурс дитячої художньої творчості “Природа очима дітей”;

благодійний аукціон “Мої домашні улюбленці” (фотороботи);

конкурс учнівських творів “Мій біль - Чорнобиль”;

круглий стіл “Білий птах з чорною ознакою”,

4. Трудове та профорієнтаційне виховання:

конкурс «Я – мамина помічниця»;

конкурси малюнків «Майбутня професія», «За чисте місто»;

зустрічі з фахівцями різних професій; Протягом року учні відвідували Дні відкритих дверей у ВНЗ та ПТУ (7 зустрічей, в минулому році - 5). Школу постійно відвідували представники різних навчальних закладів, які провели понад 35 бесід та лекцій з профорієнтації (у минулому році - 33)

спільна робота з районним Центром зайнятості (лекції, оформлення стенду);

виховні години з профорієнтації: “Професії батьків”, “Як правильно вибрати професію”, круглі столи за участю фахівців різних професій

5. Родинно-сімейне виховання

/Files/images/Рисунок5.jpg

виховні години «Шануй батька й матір», «Який я ввічливий», «Вчимося доброті», «Родинні чесноти», «Яким треба бути, щоб тебе поважали»;

конкурси-виставки робіт «Світ захоплень моєї родини», «Мій родовід», «Історія моєї родини»;- фотовиставка «Сімейна спадщина»;

/Files/images/Рисунок8.png

класні свята до 8 Березня, Дня матері; свято "Перше закосичення"; конкурс «Мама, тато, я – українська сім’я»; “Мама, тато і я – читаюча сім’я”- спортивні змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я»;- родинне свято “Вклонися батькам своїм”,

різдвяні вечорниці “Біла хата кутами багата”;

свято до Дня Матері “Мамо, мамо, ніжна і кохана...” - батьківський лекторій.

6. Військово-патріотичне виховання:

участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі "Сокіл" ("Джура"),

реалізація заходів Всеукраїнської молодіжної акції "Пам'ятати. Відродити. Зберегти",

цикл заходів, присвячених вшануванню пам’яті загиблих у Другій Світовій війні, жертв голодоморів та політичних репресій в Україні; уроки мужності,

екскурсії до музеїв бойової слави ЗОШ № 122,25, 97;

відвідування меморіалів "Дробицький Яр", “Висота Конєва”, Меморіал слави в Лісопарку;

/Files/images/x_26b40576.jpg

- концерти для ветеранів Збройних сил та ветеранів війни;

випуск вітальних листівок до Дня Перемоги;- участь в районних та міських конкурсах “Пам’ятаємо минуле заради майбутнього”, “Безсмертний подвиг українського народу”, “Поэзия военных лет устами детей”, “Вспомним годы фронтовые”;

виступ лекторської групи старшокласників «Історія створення організаційного об’єднання громадського руху колишніх малолітніх в’язнів нацизму».В школі працювали 3 військово-спортивних гуртка, в яких займалися 45 юнаків 10-11 класів: “Влучний стрілець”, “Юний стрілець”, “Юний командир”.

7. Формування здорового способу життя:

круглі столи: «Життя без тютюну», «Оголошуємо війну шкідливим звичкам»;

Місячник безпеки дорожнього руху,

Єдині уроки безпеки дорожнього руху,

Єдині уроки з безпеки життєдіяльності,

Місячник з протипожежної безпеки;

виховні години «Дотримання правил поведінки – запорука безпеки», «Здоров’я та алкоголізм», «Про своє здоров’я дбай, чистоту не забувай», «Щоб все встигати, треба здоров’я мати», «Нормативна база формування здорового способу життя», «Твій розпорядок дня»,

/Files/images/P9090296.JPG

Парад чемпіонів,

Олімпійський урок,

естафети «Веселі старти», «Сміливі та спритні»,

змагання з футболу,

«Загадки від світлофора «Моргайка»,

цикл бесід з попередження дитячого травматизму,

День Здоров’я,- бесіди з циклу «Школа безпеки»,

спортивні змагання «Козацькі розваги»,

конкурси малюнків «Дітям – безпечний рух», «Світлофорик», «Здоровим будь», «Дорожні знаки – наші друзі»;

заняття з безпеки руху, які проводив член Спілки автомобілістів С.М.Мамонтов,

піонерські та барвінкові круговерті з правил дорожнього руху,

випуск стіннівок «Знай, поважай та дотримуйся Правил дорожнього руху, Правил протипожежної безпеки»;

театральні вистави з профілактики дорожнього травматизму, протипожежної безпеки, безпечної поведінки вдома (театр ростових ляльок, ляльковий театр);

вікторина «Маловідомі предмети та правила поводження з ними»;

конкурс творів «Країна здоров’я»;

відвідування пожежної виставки;

практичні та ділові ігри «Правила поведінки на воді, в лісі, таборах відпочинку», «Поведінка під час проведення екскурсій»;

перегляд відеофільмів про природні катаклізми та поведінку людей при цьому.

Кол-во просмотров: 14554